Sunday, March 29, 2009

Prinsip Perakaunan (SPM)





Memandangkan aku ni budak akaun (akaun la sangatkan), aku nak beritahu kat korang2 yang seusia dengan aku dan juga budak akaun sealiran dengan aku. Ni bukan entry peribadi, walaupun nampak macam sesat sikit kat sini.. Hahaha

Kepada pelajar-pelajar SPM 2008 yang mengambil subjek Prinsip Akaun, sudahkah anda mengisi borang seperti diatas? Aku malas nak cerita banyak, so bacalah sendiri syarat kat bawah ni..

So, sesiapa yang dapat credit akaun and kepujian Bi... Isilah borang ni, sebelum korang menyesal tak sudah!!

Ni Satu lagi.. Sesiapa yang nak memohon Institusi Mara (KPM,KPTM,GMI) boleh lah berbuat demikian sebeluum 20 April.. Kalau korang rasa dah cukop dengan apa yang korang dah minta sebelum ni.. Terpulanglah.. Tak rugi pun kalau minta.. Ni dah alang2 aku tahu.. So, sesiapa yang rasa diri dia tu baru lepas SPM.. Sila grab la cepat2 ekk!! Hahahaha