Tuesday, January 6, 2009

Rona Roni Makaroni



Drama Rona Roni Makaroni telah mula disiarkan di Astro Ria setiap Khamis, pukul 9.30 malam. Actually I dont know this drama well.. But little bit that i can story is..
Drama ini mengisahkan Rona, seorang gadis kampung yang berhijrah ke bandar untuk mencari ayahnya dan juga ingin lari dari cengkaman ayah tirinya. Banyak perkara berlaku setibanya di Kuala Lumpur dan secara kebetulan bertemu dengan Roni dan adiknya, Shaz. Oleh sebab kasihan, Shaz membawa Rona tinggal bersamanya disamping member pekerjaan di Restoran Roni. Roni gemar akan masakan France dan membuka restoran tersebut dengan titik peluhnya sendiri. Roni mempunyai teman wanita bernama Jia. Jia merupakan seorang selebriti terkenal. Mereka terpaksa menyembunyikan hubungan mereka demi kerjaya Jia. Adakah Roni akan jatuh cinta pada Rona? Adakah restoran france milik Roni akan terus maju?? Saksikanlah Rona Roni Makaroni..

Cari punyer cari, nah aku bawak kan korang MV citer nie.. Utuk preview pon jadilah.. Tajuk MV nie.. Akan tiba yang dinyanyikan oleh Alif.. Sebenarnyer aku dah letak MV nie kat blog Video Mania ( nuratirah4) tapi malangnya.. blog tu kene spam untuk 20 ari.. So sementara tunggu blog tu bukak semule .. Aku letaklah video tu kat sini.. Takot ade yang kempunan.. hehe.. Enjoy This Video..
Klu nak lagu dia.. Log on to nuratirah2.blogspot.. See ya..

Download Video here: