Thursday, June 4, 2009

Korean - Nokia Theme

Salam Sejahtera kepada semua pengunjung! Patut ke aku menggunakan bahasa inggeris sebagai bahasa utama blog ini? Aduhai, sudah jemu rasanya berbahasa Inggeris. Harap-harap semua fahamlah bahasa Malaysia nih.. Kah..kah.. Memandangkan ramai yang bertanya "Kenapa tak post entry baru?", so aku rasa.. aku patut beri keutamaan balik kepada blog nih! Bukannya apa, maklumlah banyak sangat cawangannya, tak tahu mana satu yang nak didahulukan. Memandangkan music itu aliran yang tidak pernah putus, sebab itulah blog various music tu sentiasa updated..
Adakah anda pengguna nokia? Saat ini, aku mahu berkongsi theme rekaan aku sendiri! Wah, bukan aku minta korang bayang pon.. Kalau sebut nama atirah mestilah korea punya theme! hehehe..


Download this theme:
  • Coming Soon!
If u want this theme badly, just request in my cbox(chat) below!

Haa.. Tak payah nak banyak cerita!Dah download aku punyer theme.. Tak reti-reti nak ucap terima kasih! Hahaha.. Aku buat sendiri tau themes nih! Peh, jangan cuba-cuba copy-paste ekk!! No.. No.. All meterial must be credit in the name of NUR ATIRAH..