Monday, October 6, 2008

Song Hye Kyo

IPB Image
Wahai orang kampung!! Adakah anda masih mengenali gadis cantik ini... Kalau korang minat dia, mesti korang kenal..
IPB Image
Mesti korang tak cam kan cz gambar kat atas nie gambar lame..

Name sebenarny ialah Song Hye-Kyo ??? (???) . Katenye dia nie dilahirkan pada 26February 1982 . Klu lahir tahun 1981, jadinya umo die tahun nie 26 tahun la ekk. Mengikut sumber-sumber yang dipercayai dia nie berdarah A. Ketinggian 161cm dan beratnye 45. Kirenye BMI dia nie tak cukup berat la, klu tak salah aku la..

Korang Caye tak minah nie.. Famous gile.. Tgk jelah magazine yang dia pose..





Peh... Banyak gile.. Front Page plak tuh.. Isy2....
Come arr song hye kyo nie.. Lakonan dia amat terserlah dalam full house. Lakonan mantapnye dengan Bi Rain.
IPB ImageIPB ImageIPB ImageIPB ImageIPB ImageIPB ImageIPB ImageIPB ImageIPB ImageIPB Image
Song Hye Kyo nie penah belakon dalam citer Autum In My Heart.. Yang belakon jadi penghidap leukemia.. Seih citer tuh..
IPB Image
IPB Image
IPB Image
IPB Image
Selain daripada belakon, Song Hye Kyo nie.. Dah banyak buat iklan.. Memang la byk kan dah muke pon come.. Tak terkirelah iklan yang dia wat.. Nanti aku kasi korang download ekk.. Wat mase nie korang sabo la dulu ekk..
IPB Image
Klu tanye pasal dia pernah nyanyi ke tak.. tak tahu la pulak aku.. Setahu aku dia nyanyi lagu Gong Se Mari tu je..
IPB Image

IPB Image
IPB Image

Mesti korang tak sabo nak nengok iklan yang pernah dia wat kan?? Ye la... aku bagi...
Meh.. download kat sini..
  1. Paparazi
  2. In Library
  3. Woongjin Milk
  4. Morning_Drink
  5. Juicy Beam
  6. SHK_animated
  7. Talking with her friends
  8. vegetable_drink
  9. among wildflowers
  10. wrong_oppa
  11. Blueberry
  12. Dining with her friends
Haa.. sbnarnye banyak lagi iklan yang dia buat tapi aku penat arr nak download.. So nie jelah iklan-iklan yang sempat aku uploadkan untuk korang.. Download cepat sebelum dia hilang..