Friday, April 11, 2008

Bollywood Hits

Tentu ramai yang meminati filem-filem hindustan. Bagi saya semua filem bollywood mempunyai kisah yang sama iaitu kisah cinta yang berhalangan dan akhirnya bersatu semula setelah melalui jerih payah. Apa yang menarik dalam filem hindustan ialah setiap lagu yang dihasilkan memang sedap didengar. Filem hindustan juga menunjukkan tradisi mereka seperti adat perkahwinan,cara pemakan dan sebagainya. Pada pendapat saya, saya rasa setiap filem HIndustan streotaip dan hampir sama. Oleh itu, saya tidak berminat untuk menonton filem hindutan tetapi gemar mendengar lagu-lagunya. Seperti yang diperkatakan, pelakon-pelakon bollywood nie sombong-sombong belaka. Macamlah orang minat sangat kat dia. Tapi itu hanya cerita yang saya dengar. Pada pandangan saya juga filem bollywood masa kini sudah terpengaruh dengan budaya hollywood. Para pelakon berlakon dan menarik dengan berpakaian agak seksi dan tidak sesuai ditonton oleh kanak-kanak. Terdapat juga adegan-adegan panas yang begitu teruk. Tidak dinafikan kualiti filem hindustan lebih baik dari Malaysia tetapi Malaysia juga mempunyai inesiatif untuk menyaingi filem filem luar. Namun, filem-filem bollywood zaman dulu seperti kuch kuch ho ta hai dan sebagainya amat menarik.
So, I will give you all sevaral song to make you happy... Hope you enjoyed listening...

Antara Lagu Bollywood yang terkenal:

http://www.musichouseltd.co.uk/shop/images/dil%20hai%20tumhara.jpg
DIL HAI TUMHARA



Mahobbatein