Tuesday, December 18, 2007

Sang Doo, Let's Go To School

Drama ini dibintangi oleh Bi Rain. Kisah drama ini amat menarik. Para penonton dapat melihat Bi Rain membawa watak sebagai ayah. Saya berasa sedih dan lucu apabila menonton drama ini.
Bi Rain memegang watak Sang Doo di dalam drama ini. Sang Doo merupakan mangsa keadaan yang terpaksa bertanggungjawab keatas seorang bayi. Dia menyangkakan bayi itu adalah anaknya. Pada mulanya dia sendiri tidak percaya bahawa itu anaknya, tetapi dia tidak sampai hati meninggalkan bayi itu kerana ibu kepada bayi itu sudah meninggalkan bayi itu kepadanya di sebuah bilik sewa. Sang Doo membesarkan bayi itu seorang diri dan tinggal bersama pak ciknya. Oleh sebab desakan hidup, dia terpaksa menjadi gigolo untuk mendapatkan duit bagi menampung kehidupannya. Sewaktu zaman persekolahan Sang Doo telah mempunyai kekasih. Dia dibuang sekolah kerana ingin membantu kekasihnya itu.



Tontonlah cerita ini, sekiranya ingin mengetahui kesudahannya!!!!!















Live life to its fullest! 23-year-old Sang Doo shows us his way to live his life to the fullest even in times of adversity. Sang Doo was put in jail for fighting with a man who tried to pick on his first love, Enhwan. Having a sick daughter, he makes money to settle the medical bills by working as a toyboy and going out with rich women.

One day, when he runs into Enhwan again, he knows deep down that she is the one he has been waiting for in life. To approach Enhwan, Sang Doo begins to work as a custodian in the school she works for...